5 aplikacji, które przyśpieszą Twój biznes. Umownik na liście!

Publikujemy artykuł zaprzyjaźnionego bloga Technologie w biznesie, gdzie Umownik został wyróżniony jako jedna z aplkacji ułatwiających pracę małych przedsiębiorców.

Z jakich aplikacji korzystam w codziennej pracy i zarządzaniu biznesem?

Wbrew pozorom – nie ma tego dużo. Kluczem jest znalezienie takich narzędzi, które nie tylko będą komunikowały się ze sobą, sprawnie działały na naszych urządzeniach (krótki czas od uruchomienia i wprowadzania danych) ale przede wszystkim bedą odpowiadały naszemu stylowi pracy.

Dla mnie kluczowym aspektem jest mobilność i elastyczność aplikacji – te same rzeczy, które mogę wykonać na komputerze, chcę również wykonywać na smartphonie i płynnie przełączać się między urządzeniami. Dzięki temu 80% mojej pracy mogę wykonywać zdalnie, z dowolnego urządzenia z Androidem lub iOS.

Przedstawiam listę narzędzi, które sam wykorzystuje w zarządaniu swoimi sprawami.

1. Notowanie i zbieranie informacji – Evernote

Evernote to darmowe i uniwersalne narzędzie, które umożli Tobie zarówno notowanie, dodawanie skanów, zdjęć, notatek głosowych, notatek odręcznych, a także artykułów bezpośrednio z przeglądarki internetowej dzięki dodatkowi Evernote Web Clipper.

Aplikacja posiada swoje wersje na Androida, iOS a także komputery z systemem Windows. Działa zarówno online, jak i offline. Pozwala na błyskawiczną synchronizację notatek pomiędzy urządzeniami.

2. Zarządzanie czasem i zadaniami – kalendarz Google

Z pewnością sam testowałeś narzędzia typu Nozbe, Wunderlist, Todoist, które pomagają uporzadkować bieżące zadania. Wszystkie te aplikacje działają w bardzo podobny sposób – tworzysz listy zadań, przypisujesz je do tagów lub projektów, ustawiasz przypomnienia i powiadomienia. Wszystko działa super, ale nie uwzględnia jednej istotnej rzeczy: czynnika ludzkiego… 🙂 Zadania, których nie osadzimy sobie w czasie, mają tendencję do bycia przekładanymi.

Dlaczego? Myślę, że każdy ma swoją odpowiedź na to pytanie… Zadania dużo lepiej umieszczać kalendarzu, z przypisaną konkretną datą i godziną wykonania. Wprowadziłem tę technikę ponad rok temu, porzuciłem tradycyjne listy zadan i zaobserwowałem… wzrost produktywności.

O tym, jak z kalendarza Google stworzyć swoją listę zadań piszą na productivityist: https://productivityist.com/google-calendar-breakfast/ lub opowiadają na poniższym wideo: